Tuesday, July 21, 2009

thanks to my lovely cousin

assalammualaikum...bismillah hir rahman nir rahim...


wow aku tak sngka aku ade blog...hahahah(gelak malu² suke)...

actually aku nie suke bace blog org lain tap nak start tu takde ati lak..other mean tak tau cmne nak buat blog,cuak pun ade,tah la 1001 rase ade,mcm nak nikah lak...ye la tkut takde respon kn...

ape pun ari nie aku membani kan dri aku nak buat blog atas tnjuk ajar cousin/adik aku yg sgt terror nie...name dia syaridah aka orid,org sabah (dok je cna,asal jb jgk)...dia sorg adik yg sgt baik n bgs...semua nye simple even pdai gile...

nape aku up dia nie sgt² bkn sbb nak jek ape la tap mmg whole family aku suke dgn family dia nie...superb n awsome...over sgt ke aku puji dia nie...hahaha...tap dulu mase aku comel² (28-20=8 taun dulu)aku tak suke kat dia nie jus bcoz dia bdk kl...hahahah...bdk kn ape tau..but now she de best...


nie la org nye,syaridah nordin...thanks rid...

No comments:

Post a Comment