Wednesday, July 27, 2011

wow....

assalammualikum....

wow...nape wow???sbb diam tak diam abg isaac ku dah msuk 6 bln....kjap je rase nye dia menjangkau ke bln ke6....dah stgh taun pun...eemmm experience aku lak????

1-agak perit la mase isaac kat kg...tap happy gile bla blik keje dpt tgk muke comel dia...

2-sll rase down sbb susu ku mmg kurang specially start bln lps (june) n bln nie(july) sbb nye spjg bln lps aku dok penin je (takde makne nye..jgn dok pk tang tu je...hahahah...) cek doc mmg drah aku tak btl trun naik so pg mkn ubat pastu susu tak blh pump dlm mase 8 jam blik umah bru pump trus down susu aku...mmg la tak bnyk susu nye tap at least aku sll dpt 2 3oz tap now..20ml je...pastu aku lak buat maraton pose (case gant le nie...) susu pun cmtu jgk...20ml...mmg frust aku tap ape pun aku ttp bg dia susu aku yg d selit fm...wwwaaaa.....

3-nie isaac dah msuk 6 bln dia dah start silod food tap aku yg nervous sbb tak tau nak bg mkn ape n mkn cmne...dok tanye cna cnie...last² mlm tad try bg dia cerelec...mkn tu mmg la mkn tap bnyk yg kuar dr msuk mulut last nye msuk kn dlm botol...hahahahah...fail tul la aku nie....

4-dlm diam tak diam jgk nex mth aku dah kawen 2 taun..kakakaka....2 taun tu...eeemmmm... last ann g de palma tap dis time g mane lagj yeh???kakakak...ann be3 same mcm dulu tap dulu org ke3 tak nmpk lag n now org tu dah kuar pun...kakakak...

5-01/08/11...aku tak kn lupe date nie sbb ape???sbb isaac jatuh dr kangkangan aku..(dia dok teselit kat kangkang aku)..pastu dia dok gulik cna cnie ttbe je dom..kelantai...dgn aku² nangis..cian dia..dah la skit mate n demam....

6-eeemmmm...cite ckit psl susu aku...start isaac dok dgn aku nie susu blh tmbh ckit...(mcm kelin aku nie atas ckp takde la nie ade lak...kakakak..ye la yg atas tu cite yg takde la nie dah ade cite la yg ade...)...alhamdulillah...ade jgk rezki isaac...

ok la lain kali conteng lag ye...

muah...
wassalam...

No comments:

Post a Comment