Wednesday, July 28, 2010

dugaan....

assalammualaikum...

time aku taip post nie aku almost tak keje a week...keje pun sehari je tu pun blik cpt...aku ade migraine n aku kena attack...aku ingat klu peknen takde la dia nak dtg tap rupe² nye....hampeh dia mai jgk...n de worst thing is aku tak blh mkn ubat aku so dok telan panadol n ubat yg doc bg tu je la...tap ubat tu tak jln...aku drug addict mane nak jln ubat yg ringan² nie...nie pun aku skit pale lag...buat keje tongkt pale je...

ibu dah buat air jampi (air zam² yg di bace kn surah² tetntu) tap still tak jln..time kat kg bkn main segar lag aku...blik kl je..trus takde nyawa...heran aku...

dulu mase memule peknen rase mcm prut aku nie ade jgk la bnde yg membesa tap skrg nie mcm takde ape pekembangan je..cuak aku...tap...selain mmg dah mkin nmpk prut aku nie, ia jgk mkin keras ckit le so aku rase n aku pasti bb aku selamat...even sll mkn ubat...vitamin aku tak mkn start 2mth aku peknen sbb asal msuk ape aku mnth kn blik so bak kate doc aku "rug la.."...so aku stop dulu...nant aku mkn le blik sbb cian kat bb aku...

cik abg aku ade lag perangai dia yg pelik...suke belik bdan aku...dulu mmg ade tap takde la sekerap skrg...sbb nye...kulit aku nie baik muke o bdn mmg takde o jarang nak ade bnde² mcm jerawat o rashes tap start peknen nie blh kate kn whole skin aku ade bnde yg tumbuh mcm jerawat o mcm nak kena cengkering tu...kdng² ade air o mcm nasi tu je...pelik aku pling nmpk kat tgn n blkng bdn aku...aku naik cuak jgk la tap bak kate membr aku..."dah drah koto hang tak kuaq tu yg naik mcm²'....bla pk..mmg ade logik nye...kn..

tu je la kot dugaan aku buat mase nie...lain tu takde lag le...insya-Allah takkkn ade lag...ameen...

muah..papai...

No comments:

Post a Comment